onsdag 17. desember 2008

Jeg har vært på symaskin-modell-opplæring!

Idag har jeg vært på opplæring på Bernina og Singer symaskiner. Ettersom jeg skal ha Berninamaskinene her (og i tillegg kunne selge dem) så må jeg jo vite hva som er forskjellen på de ulike modellene. Gøy gøy... og jeg må inrømme at jeg er litt frelst nå... Mange fine funksjoner som gjør livet litt lettere og muligheterne for kreativitet flere. Nå har jeg kjøpt med meg friarmsfot (9), knappehullsfot (3b), fot for å sy i skjulte glidelås (35) samt en broderifot for applikasjonsying og broderier (20).
På fredag skal jeg gå igjennom overlockmaskinen som jeg har her. Det er mange funskjoner på en slik maskin som ikke bør gå glemt forbi. Det gleder jeg meg til.

Så har jeg vært på mitt favorittcafe Black Gold på Torshov for en liten pust i bakken før jeg åpnet her. Idag har jeg prøvd å lage liste på de siste tingene som må gjøres før 1 januar. Det er mest regnskapsting, varetelling må planlegges og mange andre ting må gjøres før jeg stenger til jul.

Jeg har solgt en del gavekort på nybegynnerkurs. Det er kjempefint å se at den type gaver er populære. Gleder meg til januar da vi kan kjøre igang igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics