lørdag 15. mars 2008

Allt på plass

Idag var det siste dagen for denne gangen som mor og far var i lokalene til Sømmelig. Det er så trist så trist.. :( Det har vært så hyggelig å ha dem her. Og de har ordnet og styrt hele tiden. Nå er det mange små ting som er på plass. Og store ting også, som gelender! Nå er det opp til meg å sparkle litt og male herligheten hvit.

Så spiste vi lunch fra kebaben ved siden, det var peruansk mat der idag, det var kjempegodt! Masse krydder og mørt kjøtt. Jeg tror de kommer kjøre peruansk på helgene. Det var till av et party inne i sjappa, høy musikk( som hørtes litt cubansk for meg) og masse syngende mennesker ;-) Tror man føler seg blek, skandinavisk og uten rytme i slik selskap.

Nå sitter jeg sammen med svigers og mine foreldre og har fått meg et glass vin.

Vi sees!
AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics