tirsdag 4. mars 2008

Oh dear...

Jeg har en sykelig passjon for små søte kaffeserviser... det fant jeg ut idag når jeg pakket opp allt jeg kjøpt igår. Greit nok at det er en kaffebar i lokalen men 50 kaffekopper?! Ja, ja... nå finns det i alle fall søte kopper til dere som også mimrer med årntli kaffeservice. Jeg må skru opp en hylle i kaffebaren og selge dem der ute. Inne i butikken skal det jo være stoffer og ikke bare porselen!

Men det var en del annet også som jeg ikke skrev om igår. Tar allt jeg husker nå igjen; damehansker, barnesko, barneklær, tekstiler og gardiner, bånd og duker. Noe søte gratulasjonskort fra gamle dager. To antikke herrekrager, sånne stive i originalforpakking med vaskeråd. Kjempestilig! Håndarbeidspermer med mønster. Tavler å pynte veggene med, tomme rammer, broderier som jeg bruker til mine vesker. Håndbroderte bordsbrikker. Gamle fine brilleetuier, en fra YSL som er deiligt gammel og slitt. Knypplet bånd.... Hva mer..? Jo, en pelshatt! 20 gamle trehengere med logoer.

Idag har jeg sydd med den nye overlocken sammen med en kunde. I morgen skal jeg prøvekjøre alle nye berninamaskinene innen nybegynnerkurset. Så kan deltakerne velge mellom nye eller gamle maskiner.

Nå er det natta natta!

AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics