torsdag 20. mars 2008

Skjærtorsdag og aktivitet


Jeg trodde jeg skulle sitte alene i kjellern og sy idag, men icke sa nicke. Jeg hadde så mange hyggelige gjester i lokalene idag. Det var koselig.

Jeg brukte tiden mellom besøken til å fikse klar strikkeskjørtet som ble veldigt fint. Dessuten rakk jeg å sprette løs og sy i glidelås i en kjole jeg har hatt liggende i over ett år! Se der, "skomakerns barn..."

Jeg rakk ikke å sy noen dåpskjole idag men jeg har sett på litt av stoffene jeg har og jeg har fryktelig lyst å sy en syttitals-retro-dåpskjole i oransjeblomstret polyestergardin... Kanske ikke veldigt salgbar men tenk så morsomt?! Og hvis jeg enda har tid så why not?!

Jeg er å finne i lokalene i morgen også men lørdag og søndag har jeg fri. Da skal jeg lage middag til venner. Thaimat. Og der har jeg et tips, om dere skal innom Bangkok en gang og liker å lage mat, så må dere innom The Thai House. Fantastiskt sted og underbar familie som driver det. Hele opplegget er supert og vi lærte oss så mye. Jeg ble veldigt glad i Pip som er mor i huset og kursleder. Neste gang vi skal dit skal vi få kurs i å skjære grønnsaker også. På bilden ser dere Kent i vårt vakre soverom.



ด้วยรักจาก
Agneta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics