søndag 30. mars 2008

Länge sen sist!

Det har vært litt trøbbel med pc i det siste, har ikke orket gjøre mer enn nødvendig med den. Men nå kommer litt oppdatering.

Neste kurs er nesten helt fulltegnet, en evt to plasser igjen. Vi gleder oss til å kjøre igang og det skal bli spennende å se hva ulike design kursdeltakerne kommer opp med. Første mønsterkurs er over og det har vært utrolig kul å se hva jentene har kommet frem til. Kanske får jeg lov å legge ut bilder på de ferdige kreasjonerne etterhvert?? Hva sier dere?

Jeg har hatt utrolig mye hyggelige kunder innom butikken og cafeen i det siste og nede i systuen har det vært flittig aktivitet. Det er koselig. Jeg liker lyden av symaskiner og latter. Selv har jeg hundre ideer i hode om hva jeg har lyst å sy. Men jeg klarer rett og slett ikke å velge ut hva jeg skal begynne med.

I morgen er det mandag, fridag og da skall jeg sove ut og slappe. Eneste krukset er at jeg venter på installatør av nettverk og de kan jo ikke gi en tidspunkt på når de kommer. Jeg skal møte opp på 30 minutter mellom 7.30 og 16.00... Men jeg har en slagplan. Sover og kaster meg i bilen når han ringer! Supert. ;)

Ellers skal jeg hente tekstiler i morgen og lage fakturaer. Litt administrasjon er det alltid. Jeg har blitt en klippe på kontorarbeid. Den gamle prosjektledern i meg våkner til liv. Organisasjon er gøy!

Jeg har tatt en del syjobb også. Jeg hadde jo tenkt å ikke gjøre det fordi det er så kjedelig å bytte glidelås og sånt. Men nå er det gardiner som skal fikses. Føles egentligen litt deilig å ta oppdrag. Ettersom jeg ikke klarer å gjøre noe for meg selv så kan jeg jo alltid gjøre noe for andre.

Har fått spørsmål om hvor man kan få tak på kaffen jeg serverer. Det er www.kaffekvern.no

Anyhow, nå er jeg trøtt og skal sove.
Natta!!
AgnetaN

1 kommentar:

  1. Viss kjolen min blir fin, kan han offentleggjerast;-) Held på med ermane no, så det er ikkje så lenge til eg er ferdig. Trur eg.

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics