onsdag 26. mars 2008

Glemte PC på jobbet igår.

Så jeg fikk ikke lest mailer og blogget og oppdatert nettsiden som jeg trengte. Men nå er laptopen hjemme igjen og nettsiden er oppdatert. Og når vi er inne på slike ting så har jeg fått dato av leverandfør av nettverk. Den 31 skal det installeres og da får jeg grønnt lys for å bestille betalingsterminal. Da kan jeg endelig melde meg inn i det moderne samfunn igjen. Og lese mail på jobb!

Det var koselig å være tilbake igjen, dessverre hadde jeg ikke husket å vanne en av blomsterne så den stakkern var helt livløs. Påskeliljene hadde også tatt evig ferie. Ellers dufter det av muffins igjen og espressomaskinen puttrer på med god kaffe.

Systuen har vært flittig brukt, butikken har vært besøkt, radiOrakel har vært på besøk og jeg får vel snart tilbake min kjøledisk.

Alt i alt en hyggelig start på uka. ;)

Kramelikram!
Agneta

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics