onsdag 19. mars 2008

Dåpskjole er klar

Det ble en søt dåpskjole. Den er mye enklere i formen enn jeg hadde sett for meg fra begynnelsen men de fine knypplingene jeg hadde passet ikke med stoffet i skjørtdelen. Den ble finere når den var helt uten krimskrams. Den er uten erm. Tenkte den kan brukes med en liten skjorte under eller uten noe i det hele tatt om det er et sommerdåp? Skal sy på en liten sløyfe i livet i morgen, jeg rakk bare å sy bånd til sløyfe idag.

Jeg skal prøve å sy en til kjole i morgen med litt enklere stoff og da kan jeg legge på blonder og så kanskje en pufferm...

Også har jeg en gammel strikkegenser som Kent har hatt i årevis som jeg har klippt opp og brukt til litt av hvert. I morgen blir det et skjørt av den. Det er deilig stripete stoff i grå og sort.

Idag var det tross allt en del gjester i cafeen. Men i morgen gjetter jeg at jeg er alene i hele Oslo. ;) Uansett, jeg er der og jeg skal sy sy sy. Det er faktiskt veldig deilig å komme igang igjen. Lenge siden jeg har sydd så mye. Jeg har så mange ideer og så mye jeg skal gjøre så nå er det bare å stå på!

Spis en appelsin og så sees vi snart!
God påske

AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics