onsdag 5. mars 2008

En bra dag!

Denne dagen var helt super, det begynte med at pakken med innkjøp fra Sverige kom, 30 kilo ren glede i en flytteske. Mette og jeg koste oss med knapper, bånd, vesker, skor, kjoler, bluser, gamle garner, åttitallsmønster og annet spennede.

Min syster har sendt med masse fine smykker som nå er til salgs i butikken. En leverandør fikset opp i en order som var litt rot med. Og vitenskapen om en eske til som blir levert på lørdag sammen med mamma och pappa gjør meg meget glad!


IKveld kjørte vi også første nybegynnerkurs, vi var kun 3 deltakere pluss meg så vi hadde god tid. På bilden ser vi gutta med kveldens avsluttingsoppgave, en skopose. Alternativ til skolens gymbag. Her ble det forskjellige former. Julius kjørte på 70-tals applikasjon i Kalles Klätterträd -ånd. Ugo tok en grafisk form og kontrastfarger og Håkon lagde et modernt monogram. Det var kjempegøy og jeg gleder meg allerede til neste gang.

I morgen har vi kursdag 2 i mønsterkurs, det blir gøy! Sist gang tilpasset vi papirmønster etter egne mål og i morgen skal vi klippe ut og tillpasse en prøve.

I morgen grytidlig kommer skjenken til butikken. Det blir fint med nye hyller og åpnere display inne i butikken.

Nå er jeg kjempetrøtt og vil sova. Sees snart igjen!
AgnetaN

1 kommentar:

  1. Oppslukte menn framfor symaskiner er eit unikt syn! Veldig bra foto:-D

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics