mandag 15. september 2008

Mandags blues

Det er så rart det der med mandager. Det er ikke en myte, det ER slitsomt med mandag... Bare sånn littt...

Idag reste Johanna (min syster) og James (hennes blivande mann) hjem til Kiruna, vi er igjen alene i leiligheten og bare en madrass og dyner minner om det hyggelige besøket. :(

Min Sømmelige uke begynte tidlig med at jeg leverte ifra meg en husqvarna maskin som et TV-produksjonsbolag trengte å ha med seg på location idag. Så jeg troppet opp på Sømmelig kl 8.30.

Cafeen har vært mye besøkt idag, faktisk hele dagen fra kl 11 ca. Det er koselig. Noen kjente og mange nye ansikter. Mette er tilbake på jobbuke og det er alltid hyggelig. Jeg har tatt ett skippertak med å registrere regninger og fakturaer.

På onsdag skal jeg til Lillestrøm og jobbe med et redesign-prosjekt. Og på søndag er det drop-in redesign her på Sømmelig. Dette er annonsert i Grønn hverdag sitt Miljøukemagasin.

I morgen er det andre del av mønsterkurset. Da skal vi begynne å sy prøven. Det blir spennende.

Nå skal jeg klistre kvitteringer på papirer og sortere i regnskapspermen.

Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics