onsdag 3. september 2008

Nå er det nok!

Idag har jeg spandert hele dagen på å "gå igjennom" min liste på ting jeg skal gjøre, dvs jeg har gjort NADA nyttig!!! Joda, litt men ikke så mye som jeg hadde trengt! Jeg kan nesten ikke røre meg pga treningsverk, så jeg skylder på det!

Uansett, det er smekk på fingrene. Jeg har alltfor mye å gjøre nå, det bare hoper seg;
  1. Jeg må sette istand hele kjelleren. Møblere om og få det koselig igjen. Men da trenger jeg bærehjelp. (Får det på lørdag når mannen min kommer med meg på jobb.)
  2. Jeg må gå igjennom alle nye kjoler, merke dem med pris slik at jeg kan henge dem ut på lørdag.
  3. Jeg må legge opp tre par jeans som jeg i et svakt øyeblikk lovde å fikse.
  4. Jeg må lage handleliste for lørdagen. ()vafler, brus, soyamelk, bestille bakevarer, sandwishbrød, ost, skinke, tomatpesto, telys, lyspærer)
  5. Jeg må vaske ut microen jeg fikk og sette den oppe på kjøledisken. (TUNG SOM BLY, hvis noen har en liten en å gi bort så blir jeg sjeleglad!)
  6. Jeg må planlegge fredagen slik att jeg rekker allt jeg må gjøre infor lørdagen.
  7. Jeg må rense ut forrådet nede. Allt som skal gis bort til loppemarked må bli klart for henting.
  8. Jeg må gå igjennom alle varer i butikken for å sjekke at allt har prislapper.
  9. Jeg må finne leverandør av cellofanposer før helgen.
  10. Jeg må skrive skilter til de kule tingene i bruktavdelingen, det har jeg sånn lyst til. Historien bak, årstall, design osv.
  11. Legge til momssats på kassamaskinen for kort, papir og bøker. Skal være 0% moms. Og jeg betaler 25% for det nå pga at jeg ikke visste. Takk Arild for tipset.
  12. Regsitrere nye fakturaer og sjekke betalinger på utsendte fakturaer.
  13. Finne ut hva regler det er for skilting på fasade og i gate.
Ok, kanske er ikke dette så interessant for dere, men dersom jeg skriver her så får jeg en litt spark der bak til å fikse ting!

Phu, en kaffe?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics