torsdag 4. september 2008

Rapport!

Jajaja! Jeg har prismerket alle varer som jeg funnet som av noen grunn ikke hadde prislapper. Jeg har gått igjennom alle fine kjoler jeg har fått og hengt dem opp for premiere på markedsdagen, jeg har registrert alle kassarapporter, oppdatert budsjett og hatt hyggelige kunder innom idag.

Christin var med meg fra morgen til ca 14 idag, og det var veldig hyggelig å ha en arbeidskollega igjen. Vi har jo jobbet sammen før så det gikk av bare farten, takk Christin for att du holdt meg selskap idag!

Så fikk jeg pakke med kjoler fra en annen Christin! Tuuuusen på tusen takk! Flotte fine ting :)

Bakevarer er bestillt til lørdagen, handleliste er klart, ett par jeans er ferdige og plan for møblering nede er konstrurert oppe i hode mitt.

I morgen henting av varer, kjøp av matvarer osv. Gleder meg til lørdagen og jeg håper vi får litt surt vær inne slik at vi kan kose oss med tente lys og varme vaffler. Mannen min Kent skal være vaffelmester.

Sees på lørdag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics