mandag 22. september 2008

Sy barneklær?

Idag har jeg hatt møte med Fredrikke A Petersen, vi har avtalt at Fredrikke skal holde sømkurser på Sømmelig. Dagtid, redestign, barnetøy. Første kurset vil bli nattøy, andre kurset blir bukser eller kjole. Kurset vil gå på onsdager, mellom 12-16 og koster som alle andre kurser 100.- timen. Fredrikke har mønster i alder fra 0-7år. Gleder meg skikkelig. Jeg skal skrive ferdig kursinvitasjon og sende ut i morgen tirsdag. Håper å se mange av dere på kurset.

Ellers har jeg fått en pose med gaver, hatt besøk av kjente og ukjente og hatt en ganske grei dag. Gikk tidig for å rekke et møte men orket det ikke pga hodepine. Så jeg valgte å trene, jeg er jo med på det prosjektet på NIH. HAr ikke noe valg og det er deilig.

Nå skal jeg hoppe i loppekassa, i morgen blir en lang dag, jobbe hele dagen, avslutte noen påbegynte prosjekter, og så ha kurs på kvelden.

Sees,
AgnetaN

1 kommentar:

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics