torsdag 11. september 2008

Milde moses og hans mor!

Idag har det vært action her må jeg si!!!

Lill-Beate var innom for en redesign-økt. Favorittgensern (som hadde blitt toved i vasken) ble kombinert med en annen genser for å så bli kjole. Stilig! Så fikk hun prøve en ullkjole som kommer fra min venninnes oldemor. Den satt som en smekk på henne (må tas inn litt i livet, på bilden er det klyper). Den ble solgt bums!

Så har jeg hatt langveis besøk i butikken. Bæretreff fra jentene som snakker på forumet Tettintill. Besøk av elever på KHIO som trengte forskjellige ting. Så besøk av min veileder i nettverksgruppa jeg er medlem i.

Jeg er helt slutkjørt og glemte helt å spise. Så det ble en god falafel fra Hassan ved siden av nå nettopp. Nå skal jeg drikke noen liter med vann og puste ut i en time. Allt dette har nemlig foregått fra kl åpning til nå. DEILIG, jeg som var så nedfor igår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics