mandag 29. september 2008

TV2 Godmorgen Norge!

Jeg er helt utslitt, jeg har hatt tv på besøk og det var kjempegøy men jeg blir jo så nervøs! Nå som de har gått har jeg hivet i meg 3 kopper kaffe og prøver å roe meg ned... (dårlig løsning med koffein kanske?!) Inslaget vil bli vist på Godmorgen Norge i morgen, tirsdag kl 8.40.

Tusen takk til Christine og jentene fra RadiOrakel som stillte opp som syere. Noen av de som lovet å komme kom ikke likevel og da ble det litt krise. Men en telefon ned til radiostajsonen resulterte i besøk av 3 hyggelige jenter! Igjen, takk!!!!

Nå skal jeg spise lunch, lese boken om Kurt som blir pastor i Kurtby og slappa av litt. Ikveld er det trening og i morgen er det kurs igjen.

Agneta

8 kommentarer:

  1. Hei, Agneta! Så bra det gjekk fint! Eg veit ikkje om eg rekk å sjå det i morgon ... men det blir garantert eit fint innslag! Eg gler meg til strikkekurset!:-)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se dere på tv!! Bra med litt reklame :o)

    SvarSlett
  3. hei så deg på tv, skulle ønske vi også hadde en så fin og flott sy cafe i stavanger...
    :)

    SvarSlett
  4. Nå har jeg akkurat sett innslaget på tv, det var kjempefint! Jeg ble helt rørt, måtte felle en tåre. Da snakker man om hormonell altså...

    Ses på kurset i kveld:)

    SvarSlett
  5. Så snille dere er, det ringer og dropper in mailer og bloggkommentarer!! Takk det varmer og gir energi til en gründer som meg!! Joho!!

    SvarSlett
  6. Hej, Kan man se reportaget på nätet? Jag är jättenyfiken. Du är så duktig och vi är alla sååå stolta över dig kära syster.

    Kram Anette

    SvarSlett
  7. Det kommer på nett-tv snart. Jag lägger ut länk här!

    SvarSlett
  8. Hei,så reportasjen på Frokost-Tv, og synes du hadde et kjempeflott konsept her.
    Skulle ønske jeg hadde "guts" til å starte opp med noe slikt som dette i Skien.Dette var helt i min gate...
    Mvh Lise M S L

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics