mandag 1. september 2008

Gråtebilde!

Sitter på Sømmelig och skriver mailer og organiserer uken som kommer. Samtidlig har jeg en chat gående med min syster. Plutselig sier hun.

(14:15:53) Anette: Fanny tvingar mig att läsa den tavlan du o hon gav mig om handavtrycken som bleknar så nu grinar jag.

Fanny og jeg lagde en bilde til Anette i julegave, med håndavtrykk og teksten:

Det kan hända att jag blir ledsen för att jag är så liten.
Jag sätter märken överallt och gör dig ganska sliten,
Men var dag blir jag större.
Ja, jag blir stor om några år
och alla mina avtryck blir bara bleka spår.
Så här är mitt lilla avtryck så du kan minnas och förstå
hur söta mina händer var den gången de var små...

Nu gråter jeg også! For en utspekulert liten jente hun er! Hun VET at vi gråter når vi leser den teksten. Fanny er nå snart 8 og vi lagde bilden julen 2002.

Nå skal jeg fortsette å prismerke varer. Husk markedsdagen på lørdag!

Snakkes
Agneta N



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics