lørdag 30. august 2008

Rot og skrot

Det ser ikke ut her, det er ting overallt, kundene sier det er koselig men jeg skammer meg... Dog, idag drar jeg ut til Nittedal etter jobben og henter hjem fine stativer slik at det blir noe enhet på tingene i butikken.

Det har vært masse mennesker innom idag og mange fine ting har nye eiere. Men jeg har klart å misskalkulere melken, så nå jakter jeg på venner som muligens befinner seg i byen. Noen som kan hjelpe meg å kjøpe melk.

Jeg har også en førespørsel til alle dere som bor i Oslo eller kjenner noen som bor i Oslo. En av mine stamkunder jobber med et prosjekt der de må finne kule leiligheter og boliger. Det skal være et tydelig særpreg og ikke være en showroom for noen av møbelbutikkene i landet. Personlig stil og kreativitet er ledord. Har du en kul leilighet, kjenner du noen som har det? Send en melding så skal jeg sette dere i kontakt. Og det er alltså Oslo vi snakker om nå. Flott, da venter jeg på masse masse forslag. Har dere bilder og gode beskrivninger så hjelper det sikkert prosjektlederne å finne frem de riktige stedene. (la in noen stemningsbilder som viser litt farge og karakter).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics