tirsdag 19. august 2008

Sikken dag! Sikken dag!

Idag har det vært litt si som så, dagen begynte med at jeg ikke rakk eu-kontrollen for jeg kjørte til den gamle adressen. Ups. Visste ikke at de hadde flyttet. Hyggelige mannen tok ikke betalt for timen men bad meg bare bestille ny. Takker!

Så dro jeg til Sømmelig for å hente syskrinet som jeg skulle levere på Ski. Litt forsinket kjørte jeg ut av byen.

Jeg møtte også min venninne Christin på turen, vi tok en vaffel og kaffe i Spydeberg. Butikken der jeg leverte var kjempesøt, men jeg kunne ikke se meg omkring for jeg hadde en sinna parkeringsvakt som hyttet med fingret når jeg parkerte litt vel vågalt nesten mitt på torget... Men jeg hadde dårlig tid! *blunk blunk* *SMIL* (det gikk bra, jeg smisket med han!)

Skattejakten gikk bra, jeg fant masse fint, feks denne kule veggbonaden. Den er ca 1 meter x 50 cm. Fine fine rådyret!

Eller så ble det bilde, vesker, kofferter, stoff, gardiner, messingbrett, kniver i rustfritt med tykke skaft. Søte nipsfigurer fra 60-årene med rådyr, hunder og sånt. Å så en blå bordslampe som passer litt i barnerom feks. To krakker, et respatexbord, to stoler i krom og skai og litt annet.

I helgen er det messe på Lillestrøm så jeg begynner høstens hvergdagstengt med fredagen. Alltså, stengt fredag. Jeg skal begynne å ha åpent på søndager i tillegg til lørdager. Gleder meg til messen, trenger å finne leverandører for noen forskjellige ting. Sytilbehør, skredderlinjaler, bånd og slikt. Skal også se etter kursledere i forskjellige håndverk. Moro å ha barnekurs i toving med nålfilt. Min systerdatter Fanny lager kjempefine ting når hun går kurs. Jeg har fått en liten mus som henger på Sømmelig.

Jeg har også hatt besøk av gutta på Søbogaard. Skal kutte ut cola, solo og andre brus for å erstatte med Feel Good, Bionade og Søbogaard. Ikke noe multinasjonellt sukkerkliss hos meg. Nope! No way!

I ukas Allers kan dere lese om Sømmelig, jeg har enda ikke sett bladet, er alltid litt nervøs for å se... Artiklene er alltid fine men det er et mareritt å se bilder av seg selv! Brr.... Men i morgen skal jeg ta mot til meg å gå i butikken!

Ellers hadde jeg og Mette en fin dag, begge to hadde kunder og besøk og så var Kenneth innom fra Café Art'e i St Olavs gate.. Har dere ikke vært der så ta en tur og ett glass vin. Vi prøver å støtte hverandre i nabolaget. Det gjør det så mye hyggeligere. Jepp, sånn er det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics