mandag 4. august 2008

Lenge siden sist!

Det kjenns som en hel evighet siden jeg sist skrev noe her. I lørdags hadde vi kjempekoselig utdrikkingslag her på Sømmelig. Ellen skal gifte seg og vennene hennes tok med henne hit for en redesign-sesjon. Ellen var kjempeflink og tryllet frem en tredelt outfit på litt mer enn en time. Etterpå ble det vinsmaking med Bernard. Jeg tror alle hadde det kjempekoselig, det så i alle fall slik ut og Bernard fikk mye skryt etterpå for sin pedagogiske måte å snakke om vin på. Tror det ble noen flere vininteresserte jenter etter den kvelden.

Nå har jeg ryddet og vasket glass og assjetter. Møblene som var hentet fra ulike deler av lokalen begynner å finne sine plasser igjen. Jeg har klart å slå en stol i hode på meg selv så om jeg har otur blir det blåøye på meg. :S Jeg har lagd en kanne god malabar og koser meg med en kopp. Ettersom kneet mitt også er ødelagt halter jeg ganske kraftig. Og nå synes jeg jeg kan sette meg i finsofaen og lese en bok. Det er jo veldig stille her. I morgen kan jeg ta resten av ryddingen som å vaske gulvene.

ps. Idag har jeg fått min første invitasjon til showroomvisning av vårkolleksjon 09. Det er tina h og Daniel Sørensen. Gøy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics