tirsdag 12. august 2008

Oslo Fashion Week og Bionade

Igår var jeg på motevisning. martineminusronny viste ny og vågal kolleksjon for hun og han. (Dame og herre låter så trist? Gjør det ikke? Eller kvinner og menn..?) Icily viste en fantastisk kolleksjon, så var det OMPA og Nårsk (Ivelina Dagsvold). Det var mye fint å se og jeg gleder meg til å se bilder på nett ett sted. Hittills har jeg bare funnet denne; YEYE

Bildene er ikke de beste men det er nok ikke fotografene sin feil. Modellene hadde en ganske raskt takte på scenen. Ikke alle da, men stort sett var det høyt tempo (positivt ment da!). Jeg prøvde å ta noen bilder men det ble ikke helt bra.

YEYE har også lagd en fin presentasjon av designerne.

Idag har jeg hatt besøk av Vivian fra Bionade. Det betyr at dere ganske snart også kan nyte Bionade her på Sømmelig.



Ellers starter jeg med første kurs i morgen og gleder meg til det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics