tirsdag 26. august 2008

Mykt møte

Idag har jeg og May, forfattere av boken Myk start, planlagt høstens strikkekurser. Nå jobber vi med å lage plakater som vi skal henge ut på helsestasjoner, kaffebarer og andre steder der småbarnsforeldre rører seg. Har du forslag så kom gjerne med dem!!

Kurset er for deg som vil strikke babytøy og vil ta utgang i boken. Deltakere kan selvsagt ta med egne mønster. Jeg gleder meg skikkelig til disse kursene som vi kjører både dagtid og kveldstid. 8 timer sammenlagt over 4 kvelder eller dager. Max 10 deltakere. Er du interessert så kan du sende meg en mail (agneta@sommelig.no) så skal du få informasjon så snart allt er klart!

Så har jeg sydd litt redesign. Det ble presis som jeg ønsket men såg ikke pent ut på! Haha, litt for mye mage på meg nå. Men det blir det også endring på. Jeg skal være med på mastergradstudie der jeg skal trene med personlig trenere i 10 uker i høst og gleder meg masse til det. Tip-top form til julen!

Ellers har jeg avtalt å kjøpe inn varer fra et firma i Drammen, de har allt jeg trenger, til och med skredderlinjalen jeg har lett land og rike etter. Skal prøve å få dratt ned til dem på fredag.

På lørdag (kanske fredag) får jeg hente de nye stativene som jeg kjøpt av en dame i Nittedal. De er brukte men ser superfine ut. Brukt er bra! Da blir det finere i butikken. Snart skal jeg sende ut mail til alle som er på Facebook-gruppa og dere som står i nyhetsbrevsmailen. Har nemlig fått inn masse fine kjoler som jeg vil stamgjestene skal få se først! Gled dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics