mandag 18. august 2008

Nytt på Sømmelig

Jeg har fått inn et nytt møblel til butikken, den smale skjenken som skorne og veskene står på. Jeg har ryddet og ryddet og slitit og slepet på ting hele dagen og det føles aldrig som om det blir klart.

Jeg har fortsatt noen timer igjen og skal prismerke noen ting som har kommet idag.

Mette og jeg har nettopp hatt en liten pause med hver vår cortado. Trenger en liten koffeinboost på ettermiddagen.

I morgen skal jeg på eu-kontroll med bilen, og ettersom jeg er oppe så tidlig så skal jeg passe på å dra på skattejakt. Om jeg blir forsinket så åpner Mette butikken kl 11.00.

Ellers har det vært en ok dag, litt stille men det tar seg opp. Bakeriet glemte meg så jeg har ikke hatt noe spisbart å servere. Det er trist. Nå skal jeg finne ut av litt porselenspriser, vi snakkes og sees snart.

Agneta N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics