fredag 29. august 2008

Fri Fredag!

Drammen er undervurdert, det er jo noen kjempesøte gater runt om. Jeg tok turen innom Hjelmtvedts Sytilbehør idag for å fylle på lager med basis sysaker. Og det var som å komme til en godtebutikk. Jeg fikk fritt spassere omkring på det store store lageret bland bånd, knapper, merker, trådruller, strikkepinner, blonder, nåler, perler og gud vet hva! Som tur var hadde jeg en liste på det jeg trengte og jeg holdt meg til denne. Ellers hadde det kunnet slutte ille. Har ikke råd å impulshandle ting til sjappa.

Så har jeg bestemt meg for å ha MINIMARKED lørdagen den 6 september. Det er kort varsel men jeg har fryktelig lyst. Sommeren har vært stille, det har vært lite folk innom og jeg trenger en energiboost infør høsten. Derfor vil jeg se hele Sømmelig full av mennesker som rusler runt og spiser belgiske vaffler. Nam nam!

Denne gangen har jeg ikke mulighet å markedsføre som sist, så spre ordet! Har du ting du ønsker å selge så pass på nå da jeg ikke tar betalt for salgsbord. Nå vil jeg bare har liv i huset. Send meg en mail på agneta@sommelig.no og fortell hva du kan bidra med. (Ikke klær og second hand)

På Sømmelig har jeg mange nye ting som har kommet inn under sommeren:
  • Perlesmykker av min syster Anette Nilsson
  • Gardinstoffer i kule retromønstre
  • Sengesett i retro og romantisk stil, 14ox400 cm alltså masse stoff
  • Sko, kjoler, hansker, vesker og topper
  • Knapper og stuvbiter av stoff
  • Gamre beauty bag kofferter som er supre til syskrin
  • mm mm
Ta kontakt om du har spørsmål om markedet og spre gjerne videre så kan vi ha en hyggelig dag med vaffler og kaffe!

1 kommentar:

  1. Så gøy med marked! Jeg kommer! Begynner også å få litt sykursabstinenser.... jeg må få kommet meg igang snart:)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics