onsdag 6. august 2008

Gosh...

Jeg har mye administrativt å gjøre nå, har 3 måneders regnskap som skal sjekkes før det leveres. Skal egentlig leveres annen hver måned men i sommer har det vært så stille at jeg tror det er greit sånn.

Ellers er det et bokprosjekt som Sømmelig trolig skal være med på som skal følges opp, guideprosjekt å følge opp, kurser å forberede både i Sømmelig regi og eksterne prosjekter jeg skal være med på.

Så skal jeg sortere ting jeg har fått inn og prismerke.

Men når det regner ute har jeg mest lyst å sitte med føtterne under ett pledd, med tente lys og en god bok. Sofaen i kaffebaren er veldig koselig skjønner dere...

Noen dager koser jeg meg med å lese blogger der hyggelige gjester har skrevet om Sømmelig, det er alltid, alltid like gøy. Jeg blir så stolt og glad.

I morgen formiddag skal jeg gjøre det litt koselig i kjelleren for om det regner så kommer det et gjeng med foreldre og barn på besøk. De har ellers bæretreff på St hanshaugen hver torsdag, men ved dårlig vær, kommer de innom meg. Jeg håper de får sol, men ellers så står Sømmelig parat med plass for store og små.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics