torsdag 21. august 2008

Her skjer det ikke stort

Noe besøk av elevene på skolen som snart begynner, ellers stille.

Men, jeg har lest Allers nå, det var en kjempefin artikkel. Takk Gry! Jeg viser den stolt til alle stamkunder! Idag har jeg organsiert her og skrevet liste på ting jeg må finne leverandører av på messen i morgen.

Jeg har også funnet en annonse på Finn.no der jeg har kjøpt klesstativer og bordstativ for vare. Kjempebillig og jeg er så fornøyd. Jeg får hente dette i Nittedal neste helg da butikken stenger så endelig har jeg fine stativer til alle klær, vesker og annet som trenger å vises opp ordentlig.

Nu pøser regnet ner ute, jeg har lagd meg en latte og hører på SR, OL studio. Jeg er temmelig oppgitt nå som Tony Andre Hansens hest Camino er tatt for doping. Det henger liksom ikke på grep. Men det er vel bare å vente til alle prøveresultat er klare. Det er ikke lett å vite om svensken Rolf Göran Bengtsson hadde vært i medaljkamp om gullet dersom Tony Andre hadde vært med.

Gleder meg som et barn til messen i morgen.
Snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics