onsdag 27. august 2008

Hylleblomst og Kirsebær

De nye drikkene fra Søbogaard flytter in i kjølen idag. Se så fine de er!

Jeg har hatt mange gjester innom idag og mestedelen Svensker! Så har jeg fått en eske med mønster som jeg skal sortere. Solgt stoff og lampe og masse kaffe.

Nå hører jeg på svensk radio og går igjennom sommerens salg av Gulp-bodyer. De har vært veldig poppis. Må fylle på lager nå.

Ellers da, tja, bilen gikk ikke gjennom EU-kontrollen, så nå må den på verskted. Rust på bremserør. Ganske prekært ja... Det regner litt i Oslo og vi sitter inne med lys og kos. Jeg har lagd meg en gigantisk liste på ting jeg må få gjort. Den er like lang som julenissens ønskeliste. Selvledelse Agneta, selvledelse...

Off to work!

1 kommentar:

  1. Lampa er allerede på veggen og ble helt super! :-) Takk for hyggelig handel!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics