torsdag 7. august 2008

hei å hå jungman Janson!

Idag skal jeg si det var liv i huset! Et gjeng mammaer og pappaer med barn kom på besøk i kjelleren her hos meg. De pleier å ha bæretreff på St hanshaugen på torsdager. (er du foreldre og intressert, sjekk ut www.tettinntil.no)

Idag var det dårlig vær for utetreff så vi hadde avtalt at kjelleren kunne brukes. Jeg hadde ikke helt oversikten på hvor mange som kom men en mamma hadde talt 15 barn og disse hadde da 1-2 voksne med seg. Kjempegøy! Nede var det stor plass til barnen og jeg prøvde å stille med så mye leker og pledd jeg kunne. Tror det ble bra. Glemte bare å si i fra om vinduene, det kan bli veldig varmt der nede når man er mange. Men neste gang husker vi det tidligere. Jeg håper i alle fall det blir flere ganger. På dagtid er det ellers ganske stille her og jeg liker jo liv og røre.

Hadde en sykunde også så hun fikk sitte i butikken og sy, det fungerte fint. Og en stamkunde kom innom, kikket forskrekket ned og sa han tok kaffen med seg idag :) Som sagt, ellers er det veldig stille her på dagene.

Så har jeg fått en fin levering idag, eller rettere sagt to stykker. Takker og bukker!

Snart skal jeg hjem og ha filmkveld med noen av mine venner. Vi skal se Little miss sunshine, spise grønnsaker med dip og bare ha en feeeeeel good kveld.

Snakkes
Agneta N

1 kommentar:

  1. høyres soo koselig ut!hadde eg berre budd nærare,skulle eg jammen teke turen!Men vestlandet er nok litt langt i frå..hihi!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics