fredag 1. august 2008

Oslo begynner å våkne igjen!

Det merker jeg på besøksfrekvensen. Høgskolen begynner i 1 september men vanlige stamkunder og nye kunder kommer innom nå. Ferien er over og jobbet begynner snart.

Jeg har begynt å få orden nede i kjelleren, møblene begynner å finne sine plasser. Takk til Christin som hjelper meg å følge opp jobben mor og far har gjort.

Idag har jeg igjen hatt mange hyggelige gjester på besøk og det er deilig når det igjen blir litt liv og røre i lokalen.

Helgen byr på spennende aktiviteter etter stengningstid, skal ikke si så mye om det da det er overaskelse for en jente.

Kos dere i solen, så sees vi snart igjen. Nå skal jeg drømme videre om å dra på Formex-messe i Sverige i slutten på August.

Agneta N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics