torsdag 14. august 2008

En torsdag full av muligheter

Idag våknet jeg med et brak, mannen min vekket litt før 8 meg med replikken "De har flyttet på bilen" hæ??! Hva?? Skjønte ingenting men fikk umiddelbar panikk og kastet meg i klærna og kom meg ut.

Der står lille puntoen lyftet opp og plassert diagonalt på fortauet med STORE kranbiler rundt om seg, og i luften suset en stor brakke. Mannen som hadde flyttet bilen lo litt når han så mitt sjokkerte fjes. Og sa han kunne lyfte den på plass igjen etterpå. Men jeg sa det var greit, finns jo mange parkeringsplasser på morgenen. Hadde jeg vetat hvor morsomt det så ut hadde jeg tatt mobilen med kamera med meg.

Så jeg stod opp og pakket bilen full med to sekker med klær, hjemmefra og fra venner. Litt ting til redesign. Så dro jeg på tur til ELFA for å kjøpe lyspærer og støpsler til de gamle lampene. Etter det bar det av til Narvesen for å finne frem Allers for å kjøpe augustnummer for å lese om Sømmelig. Men den var ikke med nå. Venter til neste uke.

Nå har det gått mange timer siden jeg begynte å skrive dette innlegg. Under tiden har jeg hatt besøk av en av mine hyggelige givere. Hentet en pakke på posten med NYDELIGE kjoler. Fått en stor gruppe fra Tettintill nede i kjelleren, har gjester i alle kroker oppe og koser meg masse. Men bakevarene tar slutt! I morgen blir det vaffler!

Nå skal jeg poste før det skjer noe mer!

Sees,
AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics