torsdag 28. august 2008

Tilbake til mysteriet!

Nå har jeg fått svar på spørsmålet: Dette er en Ryanål! Svar fikk jeg av min tidligere sjef og nå venn i København, Karen.

Soede Agneta, nu foeler jeg mig virkelig gammel. Dette er en RYANÅL (på dansk) Det var den helt store hobby og det helt store hit i slutningen af 60'erne beg. af 70'erne. De var rædselsfulde, synes jeg. Jeg var i USA i beg. af 70'erne, hvor jeg oplevede vægge der var tapeseret med orange Ryatæpper, Jak :-( Måske kommer de på mode igen? Ja, jeg har brugt nålen, men husker ikke længere hvordan. Men alle (kvinder) med respekt for sig selv ejede et sådant instument dengang. Jeg smed min ud for mange år siden.

Dette var jo moro! Nå vet jeg hva det er og skal prøve å bruke den en gang. Men ikke nå, nå har jeg viktigere ting for meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics