torsdag 13. november 2008

Julebordkjole og babyer!

Torsdager er en så å si standarddag. Eller var en standarddag. Før var det kun to ting som skjedde på torsdager; kl 13 kommer jenterne (og noen ganger menn og) for å treffes å snakke bæretøy. Da er det masse babyer i kjelleren. De er her til ca 15. Så kan jeg rydde og møblere om til kurs på kvelden.

Men som sagt, idag er det mer som skjer, jeg har hatt besøk av Lokalavisen igjen og det var hyggelig. Og dagen til ære har vi besøk av en journalist med tv-kamera for å være med en stund på kursen. Temaet på dette kurset er julebordkjole. Hvor dette reportasje vil bli vist får dere vite senere. ;)

Dessuten har jeg hatt mange kunder innom som har funnet små funn i butikken og det har vært mange som vill ha kaffe idag. Symaskin har vært utleid og i hele tatt er det en god dag.

Så er det planlagt en filminspillning i systua om noen uker! Det blir spennende...

I morgen har jeg fri og skal trene for siste gangen i den studien jeg er med på. Så skal jeg ta meg en tur ut av byen for å se etter skatter! Så sees vi igjen på Lørdag.

2 kommentarer:

  1. Film blir kult! Eg forstod at Knut hadde vore der då eg fekk ein mms med bilete av ein grøn kjole som hang framfor ei kjend og kjær inngangsdør:-)

    SvarSlett
  2. Ja, jeg gleder meg til å se resultatet den dagen det kommer. Hehe!

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics