tirsdag 4. november 2008

Stor aktivitet idag!

Morgenen begynte med en tur ut i verden for å hente en sekk med stoffer. Så tilbake hit for å finne en tom kurv fra bakeriet. Noen har rett og slett knabbet bakevarene! Er det mulig?! Så det ble ikke mye å by på til gjesterne som kom innom idag.

Systua har vært i bruk og jeg har sydd litt og sortert stoffer. Jeg har rett og slett kastet noe fordi det var så små biter att det ikke kunne formes til noe og noe var så rart at jeg ikke skjønner hvorfor jeg har spart på det. Liker ikke å kaste ting men noe må gå i søppla. Sekken jeg hentet idag var full med flotte stoffer som kommer vel til bruk på kurset i kveld. Det er en gruppe jenter som kommer på nybegynnerkurs. Og vi syr alltid ett handlenett. Det er fint å begynne med for det inneholder de teknikker jeg pleier å gå igjennom, prosjektet har litt pirking slik at alla får øve seg på tålmodighet og det er en praktisk ting som alla har brukt for.

Litt info:
  • Nybegynnerkurs den 18 november er nå fulltegnet.
  • Noe plasser igjen på nybegynnerkurs den 25 november.
  • Første julemarked den 22 november er snart fullt. Har du lyst å være med å selge noe må du være kjapp! Send en e-post på: agneta@sommelig.no
  • Og så har jeg avtalt å leie ut lokalen for designutsalg i November. Det blir en lørdag, og designer og tidspunkt vil dere få beskjed om så snart allt er i boks.
Husk at Sømmelig er stengt nå på lørdag den 8:e november men åpent på Søndag 9:e.

3 kommentarer:

  1. Att det går ann, å sjele bakevarene dine var jammen dårlig gjort.
    Vi får håpe det ikke skjer igjen!

    Ha en fin uke :o)

    SvarSlett
  2. hei! når på søndag er det åpent? :)

    SvarSlett
  3. Holder åpent mellom 12.00 og 17.00 :)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics