onsdag 12. november 2008

Julemarkeder og handlenett

Idag har det vært en hektisk dag på Sømmelig. Det begynte med besøk av Anna og noen stamgjester, så kom en venninnegjeng med småttinger på fika. Så fortsatte dagen i samme dur. Kunder dagen igjennom. Jeg har hatt det såååå bra idag!! Takk alle som var innom! Meen, jeg har ikke gjort veldig mye datajobb og administrasjon så listen jeg har lagd er fortsatt like lang.

Noe som er gjort er at jeg har fyllt opp første julemarked, den 22 november. Da blir det strikk, barnetøy, smykker, keramikk, vesker, tovede produkter, juldekorasjoner og mye mer. Detaljert liste vil legges ut på hjemmesiden så snart som mulig. 6 bord er booket og 6 forskjellige selgere kommer for å vise sine håndlagde ting! Glem ikke å booke in den helgen! Gløgg, pepperkaker, mine fantastiske julenøtter og masse fine ting. Kan det bli bedre?!

Så har jeg fått invitasjon til etisk julemarked. Jeg skal prøve å være med men må tenke litt over om tiden strekker til. Mer info kommer.

Ikveld har vi hatt nybegynnerkurs og igjen ble det mange fine vesker! Denne gangen hadde jeg ikke kameraet på jobb så dere får ikke se noen bilder dessverre.

I morgen onsdag er det kveldsåpent og jeg planlegger å sy litt til julemarkedet. Nå skal jeg prøve å sove, klokka er 02 på natten og jeg er lys våken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics