mandag 3. november 2008

Treg mandag!

Jeg har fått masser gjort idag, jeg har satt opp nye kursdatoer for nybegynnerkursene, kjøpt plastplater som jeg har begynnt å klippe i, mailet med kursdeltakere for kommende kurser, gjort regnskap, hentet stoff i Fjerdingsby osv. Men det er jo ikke noen kunder i sjappa...

Jeg vet att plassen er veldig off, men når man trenger så store lokaler så må man bort fra hovedgaten dessverre. Når man ser ned for Nordahl Brunsgata fra Ullevålsveien så ser man bare en stor container. Ingen vet jo att Sømmelig ligger der nede ett sted. Jeg må søke til styret om å få sette opp skilt på veggen og de skal ikke ha møte for i slutten av november begynnelsen av desember. Min reklame sykkel som jeg fikk må shines opp litt men jeg har nå plater jeg kan feste på siden. På dem skal det stå info om Sømmelig og beskrivning om hvordan man finner oss. Så har jeg lyst å feste en sykkelkurv på den der jeg kan ha blomster eller noe i. Bare redd dumme mennesker bruker den til søppeldunk... :(

Men ettermiddagen var hyggelig, symaskinene ble leid ut og det var aktivitet i stua. Det er jo det jeg vil. Så kom Christin forbi før trening. Og så klarte hun kunststykke å forstue foten når vi gikk fra Sømmelig! Aooooo....! Men det såg ut som det ble bedre i slutten på treningsøkta.

I morgen skal jeg hente mer stoff, klippe flere mønstersjablonger og forberede nybegynnerkurs på kvelden. Så skal jeg også sy litt Sømmelige ting til julemarkedet den 22 november. Avstemmingen på bloggen viser tydelig at det er greit, så vi stemmer videre og ser om jeg har tatt rett beslutting.

Snakkes,
Agneta N

PS, Nybegynnerkurs den 18 november begynner å bli fullt allerede!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics