torsdag 27. november 2008

Rydding og organisering

Jeg dro tidlig hjemmifra idag, tenkte kjøpe led-lamper for å sy noen morsomme ting med. Jeg trodde det skulle være lett å finne frem riktige ting i butikken men jeg klarte ikke å velge mellom allt spennende. Så det endte opp med at jeg dro på jobb uten. Har jo den morsomme boken jeg fikk av min mann med mønster og beskrivninger. Jeg tar den med meg til sjappa så får de plukke frem det jeg trenger.

Resten av dagen har jeg ryddet og organiserat på Sømmelig, jeg har hatt en del kunder og bæretreffen var på plass som vanlig på torsdager. Så hadde vi nest siste kveld på kjolekurset. Vi planlegger en kjolefest i januar. Slik at alle som har gått kjolekurs kan treffes og beundre hverandre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics