onsdag 25. februar 2009

Bissi bissi!

Denne onsdagen ble veldig fullspekket med aktiviteter. Jeg begynte dagen med å kjøre mannen min til BI der han tar en kurs ved siden av jobb. Så ned til Sømmelig for å levere et bord til Hild som begynner salg i dag (se tidligere post). Videre til Drammen og Hjelmtvedt for å fylle på lager med sytråd, sakser, sprettekniver og sømometere.

Når jeg kom til Sømmelig var Anna på vei på møte og Karine og Kristine kom på besøk. Hyggelig start på dagen. Vi har ikke setts på lenge.

Nå skal jeg prismerke varene mine og henge dem opp. I ettermiddag har jeg møte med utleier og vi skal se på ventilasjonsalternativer til sommeren. Deretter er det forberedelser for kursene som vi har i kveld.

I kjellerstua har Jorunn skriverkurs for 9 personer. I systua har Fredrikke sykurs for 9 personer. Det var egentlig bare plass til 8 men jeg klarte å overbooke. Så jeg skal rydde unna slik att bordene får plass igjen.

Så ska jeg egentlig være tilstede på nettverksmøte med Midas. Og så skal Anna ha møte med noen kurskollegaer i kveld. Så idag er Sømmelig fyllt til bredden! Gøy!!

Ellers så er det ikke så mye å rapportere, jeg har salg på klær og vesker og det minker sakte men sikkert. Jeg har fått inn GULP! bodyer i alle størrelser igjen så nå er det bare å slå til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics