søndag 1. februar 2009

Søndagsåpent og vaffelkos!

Lørdag hadde jeg stengt for jeg var invitert i 40 års-feiring med bryggeribesøk og bespisning på fredagen. Dette er ett supert tips på en morsom utflukt. Haandbryggeriet i Drammen lager fantastisk øl og jeg lærte masse om prosessen.

However, jeg er ikke 20 lenger så om jeg er oppe lenge og drikker øl så spretter jeg ikke opp dagen etter. Derfor planla jeg å ha stengt på lørdagen. Gårdagen ble tilbrakt i sofaen med laptop på fanget og jeg har lagd en del oppdateringer på hjemmesiden. Publiserer etter hvert. Må bli helt fornøyd med resultatet.

Idag hadde jeg flere stammisar på besøk og nye gjester fra langveis ifra. Det er alltid gøy. At noen tar seg tiden å finne frem til Sømmelig når de er på besøk i Oslo. Jeg hadde ikke bestillit in bakevarer for de ville blitt levert i går, lørdag. Så idag var det vaffler på menyen. Jeg stakk innom Gutta på Haugen for å kjøpe litt ekstra kardemomme, det blir såååååå godt i vaffelrøren.

Anna kom innom med Elita på ettermiddagen, de hadde vært på Park Teateret og rocket på barnedisco! Elita hadde masse å fortelle om kaniner og ballonger og dansing og AC/DC! Gullungen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics