lørdag 14. februar 2009

Jeg har så fantastiske venner!

I natt våknet jeg av tydlige tegn på omgangsyke eller matforgiftning. Kan også være karbohydrat-sjok. (jeg er på lavkarbodiett og går ned i vekt). Fridagen ble feiret med masse gode ting som er fulle av sukker og karbohydrater!

Uansett, våknet alltså kl 04 og ved 10 etter utallige runder var det enda ikke over! Panikk, hva gjøre? Jo, krype til korset og ringe Mette og Anna. Mine to reddende engler. Anna stiller opp og åpner på Sømmelig. Det er sporty, hun syr ikke veldig mye og drikker ikke kaffe, men hva gjør det? Det meste kan fixes! Puss! Mette har besøk av moren sin men kommer etterhvert ned og tar over så Anna kan komme hjem til familien igjen. Mette har hjulpet meg før og kan kaffemaskin, kassa og hele sjappa. Hva hadde jeg gjort uten dem?! Og hvordan takker man slik at de skjønner hvor snille de er?

Idag kommer en gjeng jenter (og gutter?) for å ha reparasjonsdag på Sømmelig, det hadde jeg sett frem emot å se. Valentines med redesign og reparasjon.

Nå sitter jeg i sofaen med laptopen på fanget og håper på snar bedring.

1 kommentar:

  1. Så heldig du er som har to så supre venner. Gode venner stiller opp når du virkelig trenger dem:) Håper du er bedre nå, hvis ikke må du ha god bedring.
    Det er helt greit at du linker til innlegget mitt om bæring :)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics