tirsdag 3. februar 2009

Blogging utenfor min verden...

Jeg blir alltid like glad når noen nevner Sømmelig i sin blogg. Og idag leste jeg http://tonemette.blogg.no/ og hva ser jeg da?! Hehe, Oslos hyggeligste svenske! Thats me! Woha! Ps, sjekk ut resten av bloggen også, ToneMette lager flott musikk nemlig!

Ellers har jeg vært flink og ryddet i mapper og papirer hele dagen. Prøvd å ikke sitte for mye forann pc. Fått sortert lite og er fornøyd med det. Mange kunder har vært innom. Kjente og nye bekjentskaper. Jeg har solgt favorittstoffet mitt idag. Det kommer til ett godt hjem og jeg håper jeg får se bilde av resultatet en gang? *hint hint*

Ikveld er det nybegynnerkurs igjen, idag er det 6 jenter som kommer for å sy seg ett handlenett og lære seg å bruke en symaskin.

I morgen skal jeg på møte med Grønnhverdag.no for å høre mer om Oslo miljøuke i høst. Så blir det møte med en journalist i tillegg etterpå. Jeg håper også få tid til å dra på Smak09 ute på Lillestrøm.

I slutten av uka skal jeg til Hjelmtvedt for å kjøpe hjem mer sytilbehør.

Ta hand om er der ute i mørkret og bruk reflex!!
Kram
AgnetaN

2 kommentarer:

  1. Håper journalisten skriver masse fint om deg, så du får kafeen full av folk! :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg. Har du lest AFtenposten i dag, om bruktgardinbutikken som går til kreftsaken. Thereses gate,,,,kanskje du kunne ta kontakt med henne for at hun kan henvise folk til deg for leie av maskin hvis de må endre på gardinene de kjøper (eller skal lage noe annet av de.......

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics