onsdag 25. februar 2009

Vi har passert 500 medlemmer!

På Facebook er det nå 505 personer som ønsker å følge med på hva som skjer på Sømmelig. Det synes jeg er hyggelig. På mail er det ca 500 stykker også. Men her har jeg mistet mange mailadresser i en oppgradering (ironiskt...).

Ellers ser jeg på statistikken at jeg har mange faste lesere på bloggen men jeg vet ikke hvilke dere er. Litt nysgjerrig er jeg jo... Dere som har en eller annen form for konto på Google eller Blogger kan dersom dere vil klikke på lenken her ved siden der det står "Følg denne bloggen". Da får du oppdateringer på en egen side og jeg og andre ser vem som følger bloggen. Og kanske får du også enda flere lesere på din blogg (dersom du har en)? Jeg finner ofte mange fine blogger den veien.

Og videre, takk for hyggelige meldinger på bloggen, i mail og på Facebook. Det betyr mer enn dere tror! Stå på i slappset så sees vi snart!

1 kommentar:

  1. Hei og gratulerer med mange medlemmer og interessenter! Fin blogg og fint butikkopplegg :)

    Jeg følger bloggen din via google reader, og blogger selv på idavictoria.livejournal.com :)

    Har planer om å stikke innom butikken en dag også (jeg jobber i Oslo sentrum, så det bør jo være overkommelig, men jeg er alltid så sliten etter jobb.. men med våren kommer det mer overskudd, så da kommer jeg nok innom :p)

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics