søndag 8. februar 2009

Inspirasjon!

Jeg har lest masse i helgen, og i Aftenpostens A Magasin fra fredagen leste jeg artiklen om Carmen Miranda. En brasiliansk skjønnhet som intok Broadway en gang i 1940 og enn idag inspirerer moteskapere verden over.

Jeg skjønner ikke hvordan jeg har gått glipp av denne damen? Hun er vakker som en dag og for noen kostymer!! Jeg er veldig glad i å snøre opp håret mitt i turban så kanske er det hennes fruktskåler på hode som tiltaler meg sånn!? Jeg har suttit og lest på Internett om henne, sett på bilder og drømt meg bort. Kanskje er det en Carmen inspirert pinup jeg skal tattovere?

Hun hadde ett tøfft liv og dog i relativt ung alder. Les mer her på Wikipedia om du er interessert.

I morgen er det andre kurs i barnetøy med Fredrikke. Og på onsdag har jeg møte med Tone vedr kurs i bokbinding. Jeg gleder meg masse til uken som kommer og kan fortelle at onsdag kveld er det første kurskveld for Jorunn og hennes gjeng med skriveglade pensjonister.

Skummelt nok har jeg også siste regngskapsrapporten i postkassa på mandag. Nå skal prognosene for 2009 legges, og fremtiden for Sømmelig stakes ut. Og igjen, vet du noen som har lyst på en lys lokale i sentrum med tilgang på kaffebar og kreative omgivelser så bare gi lyd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics