lørdag 3. mai 2008

Det har brunnet i Nordahl Brunsgate tidlig fredag morgen!

Huff, det var skummelt! Alle klarte seg men det ble vel en del skader på huset.

Jeg hadde tatt fri på fredag. Tur det, det var politisperre i hele gata, på begge sider om Sømmelig. Ellers har jeg alltid dårlig samvittighet når jeg har fri. Men i fredags kunne jeg ikke hatt åpent om jeg ville en gang. Det var deilig, for da kunne jeg nyte fridagen på en helt annen måte.

Idag skiner solen på gaten utenfor og jeg har støvsugd og pakket opp lite varer fra familien i Sverige. De er jo som sagt på stendig jakt etter fynd vi kan bruke her på Sømmelig. Nå har jeg fått in mange knapper, noe bomullsbånd og et parti med heklenåler. Pluss noen morsome gaver til meg fra familien. ;)

Agneta N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics