søndag 4. mai 2008

Så rakk jeg en loppis da!

Idag rakk jeg en loppemarked før jobb. Jeg fikk med meg litt blomstrete assjetter, en 70-talls teservice fra Arabia Finland, noen gamle bestikkurver i gul plastikk som jeg skal bruke til å sortere knapper i. Så kjøpte jeg en sparegris... Hvit plastikk med postbankenlogo på. Synes den var søt jeg... Fant også to par kule sko, et par sorte høyhela pumps og ett par dito hvite. En kjempestor skai-bag i brunt fra 70-tallet kom med og en souvenirtallerken fra 70-tallets København. Så et trepenal som var veldig vakkert. Og en pengeskuff som også blir knappebeholder. En liten hvit vase med rosemotiv og noen dype skåler med vakker dekor.

De hadde ikke noe klær eller tekstil dessverre. Så det ble litt andre rare ting...

Det er stille her idag så om dere kommer innom er jeg svært social og sulten på å skravle ;)

AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics