onsdag 28. mai 2008

Skattejakt mitt i uka!

Siden nesten alle kjoler og alle bluser/skjorter ble solgt på markedsdagen så har jeg vært på skattejakt i dag også. Nå finns det mange nye kjoler og bluser inne igjen. Fant også noen kule vester til herre(eller dame?)

Dessuten ble det noen søte kopper som vanlig. Ellers har jeg kjøpt in en tre-armet lampe fra 50-60-tal og to syskrin som skal vaskes og settes ut i butikken. Syskrinen er utrolig fine og norskproduserte.

Dessverre er kameraet i Berlin denne uken så jeg skal prøve å ta bilder med mobilen og poste her om noen timer!

Så har jeg hatt besøk av toppsjefen i Bernina. Typisk på en dag da butikken er opp og ned og symaskinene står i symaskingarasjet etter markedshelgen! Men han likte godt konseptet og ønsket lykke til!

Nå må jeg ta en kaffe med Mette før hun drar videre!

AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics