fredag 16. mai 2008

Listan er så lang!

Jeg lager alltid lister på ting jeg må gjøre og idag er den hiskelig lang! I morgen er det 17 mai og jeg skal ha åpent. Det blir vaffler og brus og kaffe her da. Ragnhild, i morgen har jeg glutenfri vaffel til deg!

Ellers skal det bli koselig stue nede i syrommet i morgen, det er jo sagt at det skal regne i morgen så da må det være fine plasser for frossne mennesker nede blant garn og stoffer.

Jeg skal nå lage fakturaer og kreditfakturaer. Sortere kvitteringer, sortere papierer av ymse slag. Sen skal jeg ned og bære møbler hit og dit. Og ballonger har jeg også tenkt å henge opp... pust....

Og igjen... jeg er så glad for min fiine sofa. Den er helt fantastisk!

Kanske ses vi i morgen.
AgnetaN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics