tirsdag 6. mai 2008

Nå har jeg fått en strålende ide av en kunde!

Selvsagt skal det jo stå en symaskin ute når solen skiner! Hva kan vel være herligere enn å sitte ute å sy? Så nå er neste prosjekt å finne et symaskinbord. Jeg tenker at et gammelt støpejernsbord fra Singer eller Husqvarna etc er det riktige, da kan jeg feste det i risten utenfor vindu med en kjetting. Det blir da enkelt å ta ut symaskin de dagene solen skiner!

Har dere flere morsomme ideer? Hver så snill å send dem til meg. Jeg blir så glad hver gang jeg får en god idee som jeg kan bruke her.

Knappemaskinen ser flott ut men mangler en liten dings som jeg skal bestille. :D Så kan jeg etterhvert kompletere med flere stanse-sett for ulike størrelser av knapper. De jeg fikk denne gangen er ca 1-1.2 cm.

Er det noen der ute som er grafiker så trenger jeg hjelp med design av flyers og plakater. Dette må gjøres under parollen, jeg hjelper deg så hjelper du meg. Ta kontakt så finner vi ut av det.

Agneta N
agneta@sommelig.no

1 kommentar:

  1. Det bør stå eit skilt i krysset Ullevålsvegen/Nordahl Brunsgt. om kafeen! Med pil!:-D Men det er kanskje reglar for slikt?

    SvarSlett

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics