onsdag 7. mai 2008

IIIIKKKKK!

Jeg har laddet opp batteriene til kameraet men nå finner jeg ikke kabel så jeg kan laste inn bildene! Arggggggghhh... Men jeg gir meg ikke, et sted er den.

Jeg har hatt besøk idag av May B Langhelle som har gitt ut boken Myk start. Jeg har fortalt om det før men kanskje ikke nevnt navn og boktittel? Uansett, vi har setts før og det er like hyggelig hver gang. Vi er enige i att strikkekurs ikke er tingen nå i sommer men kommer sterkt til høsten. Da blir det barnestikk alder 0-1 år. Dere kan gjerne si ifra om dere er interesserte så skal jeg se til at dere får informasjon når det nærmer seg.

Jeg har flyttet opp en symaskin i kaffebaren og har fortsatt å sy på dåpskjolen jeg begynte med for lenge siden. Den bør vel bli klar her en dag!

Det er varmt her, gulvene er sorte og solen reflekterer veldig! Pust og pes...

Agneta N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics