mandag 12. mai 2008

Rett over grensa!

Jeg tok mannen og puntoen på tur til Sverige idag, spanderte 1 time på bruktmarked og fant noen fine ting. Det fantes ikke mye i tekstil vei men jeg fant noen småtteri som jeg kan bruke i sjappa. Denne gangen ble det kule lamper i forskjellige former som havner i butikken.

Fant noen broderier såklart. Nå har jeg så mange at jeg må begynne å sy mine vesker igjen. Kanske skal jeg få til noe til markedet. Tenkte sette av et bord til ting jeg har produsert selv. Et bord for garner og så samle det meste andre loppene på et bord.

Jo... jeg kjøpte inn noen søte kaffekopper igjen. Et liten søt melkekanne som skal være i kaffebaren. Masse tapeter ble det også, plastbestikkurver fra 50-70-tall som jeg kan sortere knapper i. Å en kjempefin pute!!! Noen duker med svenske motiver som dalahester og slikt på.

I matbutikken kjøpte jeg ballonger på 10-kr markedet. Jeg skal jo ha åpent 17 mai. Da blir det vaffler, brus og kanske is på Sømmelig og jeg MÅ jo pynte ute med ballonger vel!

Ja, jeg legger ut noen bilder på tingene som skal selges i morgen. Så snakkes vi!

Agneta N

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics