lørdag 10. mai 2008

Sol, venner, stamgjester og falafel

Nå steker solen på vindusplassene utenfor sjappa. Jeg har bestillt og spist en falafel som var smaskens. Vann går i masse og Peter Gabriel synger for meg fra turneen Secret World.

I kjellern er det full aktivitet. Framfylkingen har ungdomskurs i Re-Design denne helgen. Jeg er så spent på å se de fine tingene jentene syr. Om jeg får lov legger jeg ut en bilde fra det kreative møterommet nede.

Så har jeg hatt besøk av flere stamgjester og det varmer så i hjertet! Takk for at dere støtter opp! Familien ringte også og fortalte om nye funn som skal sendes til butikken. ALLA er snille!

Nå har spilleren byttet musikk og jeg hører på Lars Winnerbäck, live från Cirkus i Stockholm. Det är bara för bra!

"Du hade tid"
Du frågar "Älskade dom dig ikväll?"
Jag svarar "Dom älskar mej bara nu,
Den enda som verkligen älskar mej är du"
Du frågar "Tog du dom med storm ikväll?"
Jag kommer faktiskt inte ihåg
Men mina fingrar säger att Cirkus var ett segertåg
Bilde fra Sentrum Scene i Oslo. Bilde tatt fra Lars Winnerbäck hjemmeside!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics