torsdag 5. mars 2009

Den roligste torsdagen i år!

Idag var det kuslig stille på Sømmelig. I timer holdt brøytebilene til utenfor på gaten og det avskrekket sikkert noen. Jeg kunne i hvert fall ikke sette ut noen skilt eller utstilling så lenge de holdt på. Men nu er gaten så fin så fin. Og med regnet som er varslet i helgen vil nok hele gaten bli fri fra grå snøsludd.

Jeg har sortert litt klær, jeg har sprettet merker, lommer og glidelås. Struket skjorter og klippt opp bukser. Jeg holder på med redesignprosjekter. Ikke slike fantastisk innovative prosjekter, men mer brukbar redesign. Det blir barneklær av voksenklær, så skal jeg lage skjorteputetrekk i morgen. Noe mer forseggjorte en dem jeg har tipset om før. Det blir også vesker, eller enkle nett av klær. Med Vliesofix og litt kontrastfarger blir det nok fine ting. Skal prøve meg på å lage jentekjoler av noe feminine bluser med perlebroderier på. Får se hva som kan komme ut av det.

Sospel og MaI (profilnavn på Tettintill) som pleier å møte opp som eksperter på bæretreffene kunne ikke komme idag pga en bærerelatert sertifisering i utlandet om jeg ikke husker feil. Tror det gjorde at mange valgte å være hjemme. Så vi var veldig få, men skravlet gjorde vi uansett. Og spiste vafler med ekstra kardemomme.

Vanligvis er det stengt på fredager men ettersom jeg skal ha stengt på lørdagen pga min reise er det åpent i morgen.

Tipser om at det er ledige plasser på nybegynnerkursene fremover, samt noen passer på bokbinderkurset den 1 april. Send mail om du er interessert. agneta@sommelig.no

Ps. konserten jeg skrev om i går var helt fantastisk, uten tvil går Laleh opp på min 10 i topp over liveartister. Dersom du er interessert har jeg skrevet mer om det her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics