mandag 30. mars 2009

Intervju for nytt jobb

Jeg ble kontaktet av en butikk vedr jobb og idag har jeg truffet eieren og snakket om mulighetene. Det er en familiebedrift og jeg tror at det kan være et hyggelig sted å jobbe på. Dessverre er jeg litt i tåke nå med allt som skjer med Sømmelig så jeg klarer ikke helt å se for meg hva fremtiden vil bringe. Jeg må rett og slett bli litt klar med dette før jeg bestemmer meg for noe som helst.

Etter intervjuet dro jeg til en venninne for å spise lunch men ble kjempedårlig når jeg satt der og nå er jeg hjemme og Sømmelig er stengt.

Nå skal jeg ta meg sammen å lage en liste over allt jeg må få gjort senest i morgen da det er MYE admin nå som selskapet skal legges ned.

Får legge det til i CV;
* Kan starte og legge ner selskaper.
* Flink med regnskap.
* God til å finne ting på Altinn.no og Brønnøysundregistrene.

:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blog Widget by LinkWithin
 
Bloggurat Clicky Web Analytics